2017
09:00
Gruodžio 16

Informacija tėvams

Redaguota: 2017-12-01 12:10

     

Kaip pripratinti mažylį lankyti vaikų darželį?

 

Darželis kiekvienam vaikučiui yra labai svarbus ir naujas patyrimas. Metukus ar daugiau su mamyte praleidęs vaikas atsidurs būryje nematytų vaikučių ir auklyčių, tačiau tuo pačiu atras naują nepažintą draugystės, džiaugsmo ir naujų potyrių pasaulį. Pedagogės visapusiškai ugdydamos vaikučius padės jiems atskleisti geriausias savo savybes bei gabumus, o vaikai tuo tarpu išmoks bendrauti su kitais  ir atras labai daug naujų dalykų.

 

Tačiau kai kurie mažyliai ne taip greitai pripranta prie darželio. Juk ilgą laiką mama jam buvo visas pasaulis, tai ką gi daryti jei vaikas nenori eiti į darželį? Štai keli puikūs pratinimosi prie darželio patarimai:

 

Sukurkite vaikui teigiamą emocinį nusiteikimą: pasakykite, kad darželyje laukia vaikai, su kuriais galima bus susidraugauti, ten daug žaislų ir panašiai. Iš anksto papasakokite vaikui apie tai, kas jo laukia, kaip jis žais su vaikais, kad atras daug naujų draugų. Išmokykite mažylį draugams pasiūlyti savo žaislus, prašyti leidimo su jais pažaisti, į kitus vaikus kreiptis vardais.

 

Būnant kolektyve išsivystys gebėjimas  savarankiškai valgyti ir rengtis. Naudokite tokius drabužius, kuriuos apsirengti paprasta, megztiniai turėtų būti be sagų. Nupirkite batus su lipukais.

 

Vaiko racioną papildykite įvairiais daržovių produktais, varškės apkepais, mėsos ir žuvies patiekalais ir panašiai. Jei mažylis pripras taip maitintis, jam ir darželyje nekils problemų su maistu.

 

Taigi mes galime padaryti taip, kad darželio lankymas vaikui taptų ne bausme, o džiaugsmu. Be to, būtinai pasakykite vaikui, kad didžiuojatės juo, nes jis jau didelis ir gali vaikščioti į vaikų darželį.

 

Tėvų veikla

Lanksčios tėvų informavimo, įtraukimo į įstaigos gyvenimą formos stiprina abipusį supratimą, lengvina pedagogų darbą, suteikia abiems pusėms naudingų žinių.

 

Kokybiškos sąveikos strategijos:

Pedagogai ir tėvai dažniausiai kontaktuoja spręsdami vaikų elgesio problemas. Siekdami konstruktyvesnių santykių pasidžiaugia sėkmės atvejais. Tai leidžia būti labiau atsakingiems įžvelgiant ugdymo sritis, kuriose vaikui reikalinga pagalba.

Įvairios ugdomosios medžiagos pristatymas, dalijimasis ja suteikia išsamesnių žinių apie ugdymo turinį. Vaiko ugdymo(si) individualizavimas ir konkretūs praktiški patarimai – vienas kokybiško ugdymo(si) garantų. Tėvų žinios bei įvairūs gebėjimai bus efektyviai panaudojami planuojant ir organizuojant veiklas grupėje.

Ryšio tarp įstaigos ir šeimos pradžią bei tolimesnio plėtojimo sėkmę lemia informacija, kurią šeima gauna asmeniškai.