Ugdymo proceso organizavimas nuotoliniu būdu
Redaguota: 2020-03-30 08:36
Informacija dėl nuotolinio ugdymo organizavimo pateikta šio puslapio apačioje.
Kilus klausimams rašykite el. p.: zilvitis23@gmail.com
Sėkmės, kantrybės ir ištvermės, dirbant nuotoliniu būdu!
PATVIRTINTA
Šalčininkų r. Jašiūnų lopšelio-
darželio „Žilvitis“ direktoriaus 2020 m. kovo 27 d.
įsakymu Nr. V-19
ŠALČININKŲ R. JAŠIŪNŲ LOPŠELIS-DARŽELIS „ŽILVITIS“
UGDYMO PROCESO ORGANIZAVIMO NUOTOLINIU BŪDU KARANTINO METU
(COVID-19) LIGOS TAISYKLĖS
- BENDROSIOS NUOSTATOS
- Vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės ekstremalių situacijų komisijos posėdžio protokolu, kai pedagogams turi būti sudarytos sąlygos dirbti nuotoliniu būdu, remdamasis Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2020 m. kovo 18 d. įsakymo Nr. V-390 ‚Dėl švietimo, mokslo ir sporto ministro 2020 m. kovo 13 d. įsakymo Nr. V-366 „Dėl situacijos, susijusios su koronavirusu“ pakeitimo 3 punktu, kai rekomenduojama pasiruošti ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo vykdymui nuotoliniu mokymo proceso organizavimo būdu nuo 2020 m. kovo 30 d., paruoštos nuotolinio mokymo darbo Šalčininkų r. Jašiūnų lopšelio-darželio „Žilvitis“ taisyklės (toliau – Taisyklės), kurios nustato nuotolinio darbo tvarką Šalčininkų r. Jašiūnų lopšelyje-darželyje „Žilvitis“.
- Nuotolinis darbas – tai pedagogo darbas, kurį jis gali atlikti ir pagrindinėje darbovietėje, tačiau dėl nepalankios epideminės COVID-19 ligos (koronaviruso infekcijos) situacijos, kad 2020 m. 03 14 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės paskelbtas karantinas visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje, nuotolinis darbas atliekamas kitoje, nutolusioje nuo pagrindinės darbovietės vietoje su darbdaviu suderinta tvarka ir sąlygomis.
- Galimybe dirbti nuotoliniu būdu gali pasinaudoti visi pedagogai, kurių veiklos pobūdis ir specifika leidžia jiems priskirtas funkcijas atlikti šia darbo organizavimo forma.
- UGDYMO PROCESO ORGANIZAVIMAS NUOTOLINIU BŪDU
- Ugdymo procesas pradedamas 2020 m. kovo 30 d. iki karantino dėl COVID-19 ligos pabaigos.
Kiekvieną pirmadienį pedagogas teikia tėvams idėjas savaitės veiklai pagal grupės ilgalaikį ugdomosios veiklos planą, kiekvieną dieną konsultuoja tėvus ir palaikydamas ryšį, kuria grįžtamojo ryšio kultūrą: organizuojant pokalbius su tėvai bei reflektuojant idėjų vykdymą.
Karantinui pasibaigus, nuotolinio bendravimo rezultatas – įstaigoje organizuotos šeimos, vaikų darbelių, piešinių, priemonių parodos.
- Lopšelio-darželio Direktoriaus pavaduotojas ugdymui komunikuoja ir informuoja darbuotojus apie nuotolinio darbo įstaigoje organizavimo tvarką, teikia konsultacijas, aprūpina reikalingomis darbo priemonėmis.
- Ikimokyklinio ugdymo pedagogų darbas vyksta pagal patvirtintą pedagogų metodinio darbo proceso vykdymo nuotoliniu būdu planą:
- Metodinių priemonių gaminimas (pagal mokymo priemonės aprašą), pristatant 2 -3 priemones;
- Nuotoliniai mokymai: pedagogas.lt, www.tikrimokymai.lt, www.ugdymosodas.lt, www.vma.lt – pateikti 1-2 pažymėjimus;
- Vaikų vertinimai: papildyti vaikų vertinimus stebėjimo užrašais, vaikų vertinimo lenteles užpildyti, suskurti grafikus ir pristatyti;
- Pagal įstaigos veiklos planą – paruošti ir pristatyti veiklų scenarijus bei pranešimus;
- Naujų nuotoliniu darbo formų ieškojimas, metodų taikymas darbe su vaikais, siekiant ugdymo kokybės. Gerosios patirties sklaida (pranešimas kiekvienam apie savo naudojamus metodus). Pedagogai gali sukurti aplinką (pvz., uždara „Facebook“ grupė), kurioje visi būtų
kviečiami dalintis patirtimi, kreiptis į IKT koordinatorius.
- Savianalizės anketas pildyti ir pristatyti metodiniame posėdyje.
- Lopšelio-darželio Direktorius nuolat viešina ir atnaujina informaciją apie įstaigos nuotolinį
darbą, parengia dažniausiai užduodamų klausimų skiltį internetiniame puslapyje.
Komunikuoja tik Lietuvos Respublikos Vyriausybės, Šalčininkų rajono savivaldybės
administracijos patvirtintą informaciją, remiasi patikimais šaltiniais.
- Pedagogas užtikrina ir sutinka, kad nuotolinio darbo metu jis būtų pasiekiamas asmeniniu
mobiliuoju telefonu. Darbui neatlygintinai naudoja darželio ar savo kompiuterį laikydamasis
saugos ir asmens duomenų apsaugos įstatymų reikalavimų.
- Už darbo nuotoliniu būdu rezultatus pedagogas atsiskaito tiesioginiam vadovui jo nustatytu
būdu ir atsiskaito metodiniame posėdyje.
- Užduočių formavimas ir atsiskaitymas už jų rezultatus nesiskiria nuo darbo nenuotoliniu
būdu metu formuojamų užduočių ir atsiskaitymo už jas.
- Esant tarnybinei būtinybei nuotoliniu būdu dirbantis pedagogas privalo ne vėliau kaip per
pusantros valandos atvykti į savo darbo vietą.
- Paskelbti įstaigos interneto svetainėje kontaktinę informaciją, kur pedagogai ir
tėvai galėtų kreiptis visais jų interesus liečiančiais klausimais.