2024
16:42
Balandžio 25

Vyr. logopedės, Olgos Černiavskajos, nuotolinio mokymo veiklos ataskaita

Redaguota: 2020-06-02 12:52

 

Jašiūnų lopšelis-darželis „Žilvitis’’

Logopedės, Olgos Černiavskajos, nuotolinio mokymo veiklos ataskaita už kovo ir balandį mėn. laikotarpį.

  Ruošiausi ir planavau ugdymo procesą nuotoliniu būdu. Ieškojau ugdymo medžiagos. Planavau temas, pagal logopedės parengtą programą specialiųjų poreikių turintiems vaikams. Ruošiau individualias užduotis ugdytiniams, atsižvelgdama į nustatytus mokinio specialiuosius ugdymosi poreikius, amžių. Individualias užduotis siunčiau tėvams elektroniniu paštu, platformoje „bendravimas, vidinės žinutės“. Teikiau metodinę informaciją grupių tėvams. Dalinausi sukurtomis mokomosiomis priemonėmis, kurios lavina kalbą. Talpinau nuorodas į kitus edukacinius tinklalapius. Teikiau informaciją apie skaitymą, smulkiosios motorikos lavinimą. Pasiūliau atlikti užduotis ir veiklas pagal savaitės temas, siūliau pabandyti įvairias veiklas ir interaktyvias užduotis skatinančias taisyklingai tarti garsus, rišliai pasakoti. Supažindinau tėvus su vaiko pasiekimais ir teikiau rekomendacijas dėl tolesnio mokymosi žingsnių ugdytiniams. Ugdytiniai padarė pažangą. Taisyklingai išmoko tarti garsus, kuriuos įtvirtino žodžiuose ir rišlioje kalboje. Foneminė klausa išlavėjusi. Pakankami garsinės analizės ir sintezės įgūdžiai. Rišlioji kalba, žodynas atitinka amžiaus tarpsnio reikalavimus. Sutrikimas įveiktas. Tėveliai taip pat džiaugiasi.

  Parengiau interaktyvią metodinę priemonę „Kur slepiasi Velykų zuikis?“ . Priemonė skirta įtvirtinti prielinksnių vartojimo įgūdžius, formuoti gramatinį kalbos taisyklingumą, lavinti orientaciją erdvėje. Užduotis – atrasti ir pasakyti, kur slepiasi Velykų zuikis. Tinka ikimokyklinio amžiaus vaikams. Sukūriau skaitmeninę mokymo priemonę  „Varnėno inkile“. Priemonė skirta supažindinti su parskrendančiais paukščiais. Tinka priešmokyklinio ir ikimokyklinio amžiaus vaikams. Parengiau informacinį lankstinuką tėvams „Kalbėkime žaisdami“.

  Bendradarbiavau su tėvais virtualioje aplinkoje. Nuotoliniu būdu teikiau individualias logopedo, specialiojo pedagogo konsultacijos. Atliktų užduočių nuotraukas tėvai atsiuntė į nurodytą elektroninį paštą.

  Bendradarbiauju su grupių mokytojomis nuotoliniu būdu. Siunčiau nuorodos, skirtas lavinti kalbinius vaikų gebėjimus, uždarose mokytojų sukurtuose „Facebook“ grupėse. Konsultavau mokytojas dėl specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių vaikų individualių pagalbos planų rengimo.

  Konsultavausi su direktoriaus pavaduotoja ugdymu nuotoliniu būdu, elektroniniame dienyne, telefonu. Atlikau paskirtas užduotis. Džiaugiuosi, kokybišku bendradarbiavimu su direktoriaus pavaduotoja ugdymu, išsamios informacijos teikimu . Parengiau respublikinio projekto „Žaidimai moko“ ataskaitą ir refleksiją. Išsiunčiau  projekto organizatoriams.

  Dalyvavau nuotolinėse mokymuose „Specialiojo pedagogo veikla nuotoliniame mokyme (formos, būdai, metodai, priemonės)“,   „Kaip naudotis ZOOM programa“, „Microsoft sprendimų ir galimybių mokykloms pristatymas“, „EDMODO: mokytojui, vaikui, tėvams“. Sužinojau kaip organizuoti  nuotolinį mokymąsi) įvairiais būdais,  įgijau žinių  apie įrankių mokymosi medžiagai kurti. Sužinojau apie „EdPuzzle“ – įrankis, leidžiantis vaizdo įrašus iš svetainių „YouTube“, „National Geographic“. Sužinojau apie „H5P“ – puikus įrankis interaktyvios mokymosi medžiagos kūrimui. Sužinojau apie „Socrative“ – internetinis įrankis mokinių testavimui nuotoliniu būdu. Sužinojau apie „Quizalize“ – internetinis įrankis mokinių testavimui nuotoliniu būdu. Sužinojau apie „Wordwall“ – internetinė svetainė interaktyvių užduočių kūrimui. Bandžiau praktiškai naudotis šiais įrankiais.

Nuotolinis mokymas ir mokymasis vyko sėkmingai.

Parengė:

Logopedė, Olga Černiavskaja