2024
14:09
Balandžio 24

Meškiukų savaitės įdėja: ,,Augalų karalystėje”

Redaguota: 2020-05-24 10:32

Mokytoja (auklėtoja) Edyta Vasiukevič

 

Laba diena, mano brangūs Meškiukai ir tėveliai.
Siūlau šios savaitės įdėja: ,,Augalų karalystėje”. 

Uždaviniai:
Suvokti, kad vaisiai, daržovės skiriasi pagal rūšis, spalvą, formą, dydį, skonį. Suprasti, kad daržovės auga žemėje ir virš jos, kad daržoves reikia rauti, kasti, skinti. Suprasti, kad vaisiai auga ant medžių, juos reikia skinti, jie gali nukristi, suvokti vaisių, daržovių, miško gėrybių reikalingumą žmonėms. Suprasti apibendrinamąsias sąvokas: „vaisiai“, „daržovės“, „uogos“ ir kt. Įsiminti ir vartoti vaisių, daržovių, miško gėrybių pavadinimus, skirti krūmus ir medžius; gėrėtis ir džiaugtis kambarinėmis gėlėmis; pastebėti skirtumus tarp gėlių; gėrėtis ir džiaugtis žydinčiais sodais, lauko gėlėmis, jų įvairove; skatinti smalsumą; ugdyti gebėjimą pamatyti kiekybę, dydį, suprasti ryšį tarp oro sąlygų ir augalų augimo. Gebėti pajusti gimtojo krašto augalijos grožį, patirtus jausmus išreikšti žodžiais, darbeliais.

Vaikų veikla:
Apžiūrėti lauke augančius krūmus, medžius. Surasti skirtumus, apibūdinti;
Pasikartoti daržoves, jų išvaizdą, spalvas, sužinoti kaip jos sėjamos, sodinamos, dalyvauti, padėti daržo sodinime, arba patiems pasėti pasirinktų daržovių;
Pagaminti vaisių arba daržovių salotas (kartu su tėveliais);
Apžiūrėti kambarines gėles, įvardinti, pastebėti žiedų, lapų skirtumus;
Atsargiai apžiūrėti žiedelius, tupinčią bitutę, ropojančią skrusdėlytę, skraidantį drugelį;
Apžiūrinėti įvairius žiedelius, įvardinti jų spalvas, kiekį, dydį;
Apžiūrėti gėles, jų neliečiant pauostyti, gėrėtis iš tolo;
Atsakyti į klausimus: „Kas tai?“, „Kokios spalvos?“;
Kurti „margaspalvių laukinių gėlių“ puokštę;
Antspauduoti ant popieriaus lapo pienių, arba kitų gėlyčių žiedelius.
Pavaizduoti augalo augimo procesą.
Pavaizduoti, nuspalvinti, nulipdyti daržovę, vaisių.

 

Spausti čia: ataskaita Augalu karalyste